Angielski dla dzieci - Jak uczymy, metody pracy
Bazując na umiejętnie dobranych metodach nauczania uczymy dzieci w sposób bardzo naturalny. Nauczyciel wskazuje przedmioty, naśladuje, gestykuluje, odgrywa scenki. Zachowuje się podobnie jak matka wobec swoich dzieci. Na zajęciach wykorzystujemy również elementy:
- Metody komunikacyjnej- stwarzanie i wykorzystywanie naturalnych sytuacji sprzyjających swobodnej komunikacji
-
Metody reagowania własnym ciałem- nauczanie przy wykorzystaniu ruchu i muzyki
-
Metody dramy - odgrywanie scenek sytuacyjnych, ról w przedstawieniach
- Metody audiolingwalnej kształtującej pozytywne nawyki językowe
Im wcześniej, tym lepiej
Dzieci mają specjalny dar do nauki języków. Badania dotyczące przyswajania języka przez dzieci potwierdziły tezę, że nie tylko szybkość nauki ale i precyzja są nadzwyczajne. Wszystko to związane jest z mózgiem i postępującą utratą jego plastyczności. Udowodniono, że mózg powinien być stymulowany.
Jak stymulować?
Poprzez dotyk, mówienie do dziecka oraz wizualnie. Techniki stymulujące mózg są szeroko stosowane podczas naszych zajęć. To bardzo ważne nie tylko z językowego punktu widzenia. Poprzez stymulację mózgu zapewniamy naszym dzieciom lepszy życiowy start. Co więcej nasze trzylatki mają szanse przyswoić akcent nauczanego języka, co okazuje się być niemożliwe do osiągnięcia przez osoby dorosłe. Czyż nie jest to wspaniałe?
Mamy tylko dwie możliwości – możemy to wykorzystać bądź zaprzepaścić!